a green square with a white knot on it

Būk matoma(s) ChatGPT

NAUDINGA

10/17/20251 min skaitymo

Svetainės optimizavimas AIO paieškoms

Būk matoma(s) ChatGPT

Jau šiemet daugiau nei 60 % paieškų yra „zero-click“ – t.y. vartotojas gauna atsakymą į užklausą tiesiogiai iš dirbtinio intelekto (DI) įrankių be jokio paspaudimo!

Tai reiškia, kad vis aktyviau naudojamas ChatGPT, Perplexity ar Bing AI agentai, tad reikia susitvarkyti savo turinį taip, jog DI norėtų tave cituoti.

Kas svarbu?

1. Praktinis, aiškus turinys (profilyje rasi mūsų „I dalis“ įrašą su praktiniu pavyzdžiu).

2. Autoritetas kituose šaltiniuose (žiniasklaida, akademiniai str., Wikipedia, rekvizitai.lt ir kt.)

3. Reputacija (apie tai, kaip pakoreguoti neteisingas nuostatas internete, plačiau sek spalio įrašuose).

4. Kelti naudingas savo svetainės nuorodas į išorę, t.y. profesionalų turinį (mokslinius straipsnius, ekspertų įrašus ir komentarus bei kita).

Na, ir ką dabar daryti?

Veikslų planas

✔️ Turinys - viešai prieinamas, be slaptažodžių.

✔️Tekstas su struktūra: H1, H2, sąrašai, lentelės, logiška eiga.

✔️DUK skilties tekstų optimizacija.

✔️Tvarkingas profilis verslo kataloguose (Google Business, Rekvizitai.lt ir kt.).

✔️Teisingai sutvarkyti SEO ir URL struktūra tinklapyje.

✔️Svetainės turinio atnaujinimas, papildymas atkualia informacija.

Neatsirasi ChatGPT atsakyme tik todėl, kad esi faina(s) ar turi daug sekėjų Instagrame. Reikia optimizuoti turinį ir įdėti pastangų.

Reikia pagalbos? Po komentarų rašyk „DI optimizacija“ ir mes susisieksime.