Pirkimo taisyklės

Pirkimo taisyklės

Bendrosios nuostatos

1. Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklėmis) yra teisiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir www.makeworldstalk.lt (toliau – Pardavėjo) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant paslaugas elektroninėje parduotuvėje.

2. Pirkėjas pateikdamas užsakymą patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis. Pirkti Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys, nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie turi teisę savarankiškai disponuoti savo pajamomis bei juridiniai asmenys ir jų įgalioti atstovai.

3. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja savo pirkinių krepšelį, nurodo savo duomenis, pasirenka atsiskaitymo būdą bei patvirtina, kad susipažino su Taisyklėmis ir paspaudžia mygtuką „Pirkti“, o Pardavėjas Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu išsiunčia patvirtinimą apie užsakymą, su jame nurodytomis paslaugomis, kaina bei užsakymo numeriu.

Pirkėjo teisės bei įsipareigojimai

4. Pirkėjas turi teisę pirkti paslaugas elektroninėje parduotuvėje šių Taisyklių ir elektroninės parduotuvės nustatyta tvarka.

5. Pirkėjas per 14 dienų nuo sutarties sudarymo dienos, turi teisę atsisakyti sutarties ir susigrąžinti jo sumokėtą sumą, jeigu paslauga dar nebuvo suteikta. Jeigu paslauga buvo suteikta visiškai, Pirkėjas netenka teisės atsisakyti sutarties. Apie sutarties nutraukimą, Pirkėjas turi informuoti el. paštu lets@makeworldstalk.com.

6. Pirkėjui nutraukus sutartį, nepaisant to, kad paslauga jau pradėta vykdyti, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjui kainos dalį, proporcingą suteiktoms paslaugoms, ir atlyginti kitas protingas išlaidas, kurias Pardavėjas, norėdamas įvykdyti sutartį, padarė iki pranešimo apie sutarties nutraukimą gavimo iš Pirkėjo momento.

7. Pirkėjas manydamas, kad gavo nekokybišką paslaugą, turi Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

8. Pirkėjas privalo apmokėti už įsigytas paslaugas.

9. Jeigu užsakymo metu pasikeičia Pirkėjo pateikti duomenys, Pirkėjas privalo kuo greičiau juos atnaujinti.

10. Pirkėjas įsipareigoja, be atskiro Pardavėjo sutikimo, neplatinti, neviešinti gautų duomenų, susijusių su Paslauga. Už šio punkto pažeidimą, gali kilti įstatyme numatyta atsakomybė.

11. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 3 darbo dienas, užsakymas yra anuliuojamas.

Pardavėjo teisės bei įsipareigojimai

12. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės veiklai, Pardavėjas gali neįspėdamas apriboti, sustabdyti Pirkėjui galimybę naudotis elektronine parduotuve.

13. Gali vienašališkai pakeisti šias Taisykles, apie tai atskirai neinformuodamas Pirkėjo.

14. Sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

15. Kai Pardavėjas negali suteikti elektroninėje parduotuvėje įsigytų paslaugų, Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį prieš tai informuodamas Pirkėją. Pardavėjas turi teisę pasiūlyti kitą paslaugą. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 14 d.

16. Kai sutartyje numatytas paslaugos teikimas tam tikrą laikotarpį ir Pirkėjas moka paslaugos kainą, jeigu iki sutarties nutraukimo paslauga tam tikrą laikotarpį buvo teikiami tinkamos kokybės, Pardavėjas turi grąžinti sumokėtos kainos dalį, proporcingą laikotarpiui, kurį paslauga buvo netinkamos kokybės, ir kitą Pirkėjo iš anksto sumokėtos kainos dalį už likusį sutarties, jeigu ji nebūtų buvusi nutraukta, laikotarpį.

17. Pardavėjas įsipareigoja suteikti Pirkėjui visą reikiamą ir teisingą informaciją, būtiną paslaugų ir jų apmokėjimui, tačiau Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų, kurių paslaugomis naudojantis buvo vykdomas Pirkėjo apmokėjimas Pardavėjui, netinkamai suteiktų paslaugų ir su tuo susijusių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės, kilusios dėl Pirkėjo padarytų klaidų formuojant ir vykdant mokėjimo pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio nurodymo / įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo susijusių nuostolių ir (ar) kitų neigiamų pasekmių.

18. Pirkėjui nutraukus sutartį, Pardavėjas privalo per 14 dienų terminą grąžinti Pirkėjo sumokėtą sumą.

Paslaugų kaina, kokybė ir atsiskaitymas

19. Visa elektroninėje parduotuvėje parduodamų paslaugų informacija nurodoma prie kiekvienos paslaugos esančiame aprašyme.

20. Paslaugoms taikoma užsakymo metu galiojusi kaina.

21. Pardavėjas Pirkėjo pateiktą paslaugų užsakymą pradeda vykdyti tik gavęs pilną apmokėjimą už paslaugas. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Pardavėjo banko sąskaitoje.

22. Pirkėjas turi apmokėti už paslaugas Sutarties sudarymo metu. Pirkėjui neatsiskaičius už paslaugas Sutarties sudarymo metu, laikoma, kad Sutartis nėra sudaryta.

Atsakomybė

23. Pirkėjas yra atsakingas už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą.

24. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, naudojantis elektronine parduotuve.

Informacijos siuntimas

25. Visi pranešimai Pirkėjui siunčiami Lankytojo pateiktu elektroninio pašto adresu.

26. Pirkėjas visus jam rūpimus klausimas bei pranešimus siunčia lets@makewordlstalk.com adresu.

Baigiamosios nuostatos

27. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

28. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka arba elektroninio ginčų sprendimo platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.

29. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų (force majore) ir šalių valios nepriklausančių aplinkybių.