Pardavimų skatinimo klausimas kyla kiekvienam prekės ženklui, kiekvienam turinio kūrėjui. Pasidalinsiu keliomis įžvalgomis, kurios, tikiuosi, praplės tavo horizontus ir pasiūlys naujų sprendimų turiniui.
Išnaudok UGC turinį
Bendradarbiauji su turinio kūrėjais, tačiau ar efektyviai? Negana nusiųsti savo produktų ir tikėtis, kad partneris parduos. Verta įdėti pastangų, kurios užtikrins rezultatus.
Ką verta apmąstyti prieš išbandant šį rinkodaros sprendimą?
Pateik savo produkto verčių santrumpą
Tai padės UGC kūrėjui paruošti parduodantį ir tikslingą įrašą ar video medžiagą. Taip, jis paruoš turinį savo žodžiais ir savo komunikacijos tonu, tačiau prekės ženklas taip pat bus tikras, jog kertiniai akcentai tekste tikrai atsiras. Vos kartą skyrus laiko šiam darbui vėliau turėsite neįkainojamą šabloną.
Pasidalink savo prekės ženklo identitetu
Susipažinus su prekės ženklo koncepcija ir vertybėmis, UGC kūrėjui bus lengviau pajausti ir perteikti viską teisingu tonu ir kryptimi, bendradarbiavimas bus vienalytis.
Jei reikia, paruošk įrašus už kūrėjus
Kartais video turinys ar nuotraukos yra puikios, tačiau dvejojama ar UGC turinio partneris paruoš tinkamą įrašą prie jo. Kam rizikuoti? Pateik trumpą, bet tikslingą įrašą, kurį partneris galės tiesiog įkelti pridėjęs kelis „prieskonius“ nuo savęs.
Reikia pagalbos? Susisiek.