Būtinos el.laiškų automatizacijos e-parduotuvės savininkams

Būtinos el.laiškų automatizacijos e-parduotuvės savininkams

NAUDINGA

10/21/20242 min skaitymo

Šiais internetinio triukšmo laikais tampa sunku pasiekti klientą. Vardan galimybės išsiųsti jam naujienlaiškį mainais siūlome naudą: nemokamą pristatymą, dovaną ar nuolaidą pirmiesiems apsipirkimams. Tačiau kyla klausimas ar gavę šią informaciją, išnaudojame ją maksimaliai?

El. laiškų automatizacijos leidžia ne tik megzti ryšį, bet ir paskatinti klientus įsigyti susijusius produktus, palikti atsiliepimus ar susigrąžinti senai prekes įsigijusį pirkėją.

Dalinuosi x naujienlaiškių automatizacijos laiškų, kuriais turėtų pasirūpinti kiekvienas e-shopo savininkas. Svarbiausiais laikau pirmus 8, tačiau likę gali būti ne mažiau naudingi.

1. Prenumeratoriaus pasveikinimas

Statistiškai šio laiško atidarymo reitingas yra labai aukštas, todėl itin svarbu tokio naujienlaiškio nepraleisti ir išnaudoti kliento dėmesį. Idėja: šiame laiške galite papasakoti apie savo bestsellerius ir pridėti kliento atsiliepimą.

2. "Onboarding" laiškų serija

Tikslas - supažindinti su prekės ženklu ir kurti pasitikėjimą. Kaip? Pvz., pirmame laiške – pagrindiniai produktai, antrame – dažnai užduodami klausimai, trečiame – klientų atsiliepimai.

3. Padėka už pirmą pirkinį

Pagrindinis tikslas – padidinti įsigijimo krepšelio sumą. Laiške dėkojame už įsigijimą ir galime pasiūlyti nuolaidos kodą kitam apsipirkimui ar papildomų produktų, susijusių su įsigyta preke.

4. Priminimas seniai pirkusiems

Tikslas – susigrąžinti pirkėją. Juk ne kartą girdėjote sakant, kad susigrąžinti seną klientą kainuoja pigiau nei pritraukti naują. Laiške gali būti pristatomi specialūs pasiūlymai ar nauji produktai.

5. Laiškas apleistam krepšeliui

Tikslas – paskatinti įsigyti. Itin svarbi automatizacija, skirta pradėjusiems, bet neužbaigusiems pirkimo proceso. Paprastai siunčiami 2–3 laiškai su priminimu apie pamirštą krepšelį. Ne kartą palikusi kosmetikos krepšelį prieš pat jį įsigyjant gaudavau laiškus, kuriuose man siūlydavo ir konsultaciją, o tai gudrus, nes žmogus nenusiperka produkto todėl, jog jam trūksta vertės. O vertės trūksta, kai trūksta informacijos.

6. Produktų rekomendacijos

Šio laiško siekiamybė – padidinti produktų krepšelio sumą. Siunčiame praėjus kelioms dienoms po pirkimo ir siūlome įsigyti su pirkiniu susijusius produktus.

7. Įvertinimas

Jei parduotuvei paliekame teigiamą atsiliepimą, tai sąmonėje užinkaruojame teiginį, kad ten yra verta apsipirkti. Taip ne tik labiau tikėtina, kad klientas grįš dar ir dar kartą, bet pozityvų atsiliepimą galima panaudoti ir savo komunikacijoje. Šiuo laišku skatiname klientą palikti atsiliepimą apie prekę ar suteiktą paslaugą.

8. Gimtadienio sveikinimai

Giliname ryšį su klientu jam svarbiomis akimirkomis. Asmenimis dėmesys, atkeliaujantis su dovana - nuolaida, nemokamo pristatymo kodu ar kitu sprendimu, stiprinančiu ryšį su klientu.

9. Paskutinės progos pasiūlymas

Primename klientams apie limituoto laiko ar tiražo pasiūlymą, taip kurdami FOMO (fear of missing out). Ne retai savo el. pašto dėžutėje randu laiškus su antrašte „iki išpardavimo pabaigos liko 8 valandos“.

10. Segmentuoti laiškai

Jei pirkėjas kartą įsigijo, pavyzdžiui, vaikiškas prekes, galime preziumuoti, kad jam tai yra aktualu, todėl įtraukiame į tėvams siunčiamų kūdikių ar vaikų prekių naujienlaiškių kategoriją.

Kiti svarbūs, bet nebūtinai automatizuoti laiškai

11. Naujo produkto pristatymas

Vieni vaikosi nuolaidų, o kiti – naujovių (vadinami early adopters), todėl verta pristatyti tai, ką neseniai patalpinote savo el. parduotuvėje.

12. Naujienlaiškiai

Nors savo prigimtimi – tai yra pardavimus skatinantis laiškas, tačiau juose ne retai galime atlikti informuojančią ar edukuojančią rolę. Neseniai pirkau vaikišką vilnos šalmuką, o po kurio laiko gavau laišką su jo priežiūros gairėmis – maloni „extra mile“ iš pardavėjo.

Taigi, automatizacijos yra papildomas ir galingas įrankis pardavimams skatinti. Išnaudokite duomenis, kuriais klientai leidžia naudotis.

Kokiais laiškais papildytum sąrašą?

Daugiau informacijos apie naujienlaiškių rašymo paslaugą rasite ČIA.