Naujienlaiškių rinkodaros tendencijos 2026 metais
Kokių priemonių reikės imtis naujienlaiškių rinkodaroje, kad išlaikytumėte vartotojų dėmesį?
9/17/20252 min skaitymo


Naujienlaiškiai are still on FIRE🔥
Atsiraitok rankoves ir pasiruošk, kad 2026 metais naujienlaiškiai taps tarsi mini svetainės su įtraukiais elementais. Neužteks padabinti savo laiškų ryškiais CTA mygtukais ar GIF‘ais, kurie verčia prunkštelti bent mintyse.
Vis labiau naujienlaiškiuose rasime interaktyvių elementų. Viename straipsnyje radau gaires, kurie iš jų verčiausi mūsų dėmesio.
Kokius interaktyvius rinkodaros elementus verta įterpti į naujienlaiškius?
🍀Produktų nuotraukų karuselės, kuriose galėsime apžiūrėti prekes be paspaudimo. Tai patogus sprendimas parodyti savo produktų naujienas nereikalaujant iš kliento papildomų paspaudimų. „Swipe‘inimas“ mums toks artimas, kad net nebesusimąstome.
🍀Apklausos ir balsavimai tiesiai naujienlaiškyje. Žmonės nori būti svarbus, tad dažniausiai paklausti jų nuomonės, nesitaupo ir ja pasidalina.
🍀Galimybės rezervuoti laiką susitikimams, sesijoms ir kt. nepalikus laiško. Atrodo labai patogu. Matau tai kaip nišą grožio specialistėms.
🍀Žaidybiniai elementai – laimės ratas, nutrinamas „loterijos bilietas“ ar mini konkursai. Prisipažinsiu – šie nėra mano mėgstamiausi. Tačiau žmonės mėgsta laimėti, todėl neatimkite iš jų šio malonumo.
Tai verčia pasidomėti apie tokių elementų įterpimo galimybės naudojamoje el. rinkodaros platformoje.
Rinkodara prisitaiko prie vartotojo elgsenos, psichologijos ir laiko optimizavimo
Kartais atrodo, kad viena iš svarbiausių užduočių – leisti klientui pasiekti rezultatą ar produktą vienu žingsniu greičiau nei konkurentai. Patogumas tampa visa ko centras.
Kai informacijos vartojimas ir jo gausa tampa kaip niekad didelė, tampa sunku pasiekti tikslinį vartotoją. Jei vis dar taikote pasenusius metodus ir priešinatės naujovėms – jūs 2 žingsniais atsiliekate. Kodėl 2? Nes tie, kurie įdiegė esamas naujoves atsilieka 1 žingsniu. Kodėl? Nes laimi tie, kurie diktuoja tendencijas ir siūlo rinkai tai, ko dar niekas niekada nesiūlė.
Didžiausias trukdis – laiko stoka
Pradedantys ir įsivažiuojantys verslai neturi daug resursų ir pirmiausia atlieka svarbiausias užduotis, todėl tendencijų vaikymasis tampa sudėtingas. Ačiū Dievui Lietuvoje ir pasaulyje egzistuoja laisvadarbiai, kurie gali padėti su konkrečiomis užduotimis, todėl nereikia samdyti darbuotojų pilnam etatui, taip sutaupant.
Tekstų kūrėjai prisitaiko prie kintančių vartotojų skaitymo įpročių ar net dirbtinio intelekto bei google paieškos variklių pokyčių, rinkodaros specialistai sudėlioja naujienlaiškių automatizacijas, o dizaineriai sukuria patrauklius šablonus. Dirba visa komanda.
Naujienlaiškių rinkodara vis dar įvardijama kaip pozityvi tendencija. El. komercija auga, o naujienlaiškiai yra viena pigiausių priemonių auginti auditoriją bei skatinti lojalumą.
📍P.S. Kuo daugiau paspaudimų ir interakcijų – tuo daugiau „duonos“ DI įrankiams rūpintis rinkodaros personalizacija.
📍P.P.S. Mobili versija – more important than ever. Mobilus turinys turi būti lengvai skenuojamas akimis, struktūruotas ir su aiškiais akcentais bei naudomis.
Dabar jau tikrai viskas. Straipsnio nuoroda ČIA.