Atsiliepimų naudojimas jūsų tekste
Ar verta dalintis klientų atsiliepimais?
NAUDINGA
𝐀𝐭𝐬𝐢𝐥𝐢𝐞𝐩𝐢𝐦𝐚𝐢 - 𝐤𝐚𝐢𝐩 𝐣𝐮𝐨𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐚𝐮𝐝𝐨𝐭𝐢 𝐭𝐞𝐤𝐬𝐭𝐮𝐨𝐬𝐞?
Teigiami klientų atsiliepimai yra tikras lobis. Tačiau kaip jais pasinaudoti, jog atsiliepimai gyventų ne vieną „gyvenimą“?
Ar teko atsiliepimus panaudoti:
svetainėje,
naujienlaiškyje,
socialinėje medijoje,
blogo įraše?
Taip, taip, kai kurie būdai matyti ir nebestebina. Tačiau vis labiau dažnėja praktika teigiamais klientų atsilipimais pasidalini naujienlaiškiuose. Galbūt klientas jūsų naujienlaiškį užsiprenumeravo, nes labai laukia nuolaidų, o kartas nuo karto gavęs naujienlaiškius su kitų pirkėjų atsiliepimais bei pagaliau sulaukęs nuolaidų, prekę nupirks ne tik sau, bet ir mamai. Arba užmotyvuos draugę įsigyti keletą prekių kartu, taip sutaupant ir siuntimo išlaidas.
Atsiliepimai socialinėje medijoje taip pat yra ypatingai naudingi. Jais mes dalinamės per įrašus tinklelyje, o galbūt tiesiog įkeldami į 24h „gyvą“ istorijos įrašą. Tačiau neabejotinai, kai potencialūs klientai girdi kitų žmonių pagyrimus, skirtus jums, tai veikia daug pozityviau, nei bandytumėte pasirodyti patys.
Šiandien norėjau pasidalinti įžvalga, kad klientų atsiliepimais būtina dalintis, tad raskite unikaliausių ir jums priimtinų formų tai daryti.