Unikalus vertės pasiūlymas

Kas yra USP?

8/6/20221 min skaitymo

𝐔𝐒𝐏 (𝐮𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭)– unikalus vertės pasiūlymas tai yra tavo prekės ženklo išskirtinumas prieš kitus rinkoje veikiančius konkurentus.

👉Kaip jį paruošti?

🔹Pirma, reikia atlikti nuodugnią konkurentų analizę ir įvertinti, kas yra siūloma rinkoje.

🔹Antra, surašyk visus savo verslo privalumus ir išskirtinumus.

🔹Trečia, identifikuok, kuo tavo prekės ženklas iš esmės skiriasi arba sukurk tokį privalumą, kurio nesiūlytų nei vienas rinkos dalyvis.

👉Kaip USP veikia svetainės tekste?

🔸Niekada neslėpk savo išskirtinumo ir unikalumo. Parduodamą konditeriją kepi pagal 100 metų senumo giminės receptą? Kuri produkciją remiantis tvarumu ir medžiagų sunaudojimas siekia 99 procentus? Pirkdami tavo produkciją klientai remia miškų atsodinimą? Kalbėk apie USP garsiai ir pagrindiniame svetainės puslapyje.

🔸Įvertink USP „svorį“. USP naudojimas tekste priklauso nuo jo stiprumo. Jei pardavinėji papildus, kurie yra pagaminti pagal išskirtinę patentuotą formulę, gali apie tai komunikuoti jau teksto pradžioje, bet jeigu gamyba vyksta pagal tvarumo principus, tokį USP naudočiau ne kaip 2-3 argumentą, skatinantį įsigyti produkciją.

🔸Jei gali, savo USP pagrįsk skaičiais. Net jeigu tavo unikalumas yra greitas klientų aptarnavimas, galima įvardinti standartinį laiką, per kurį atsakoma į užklausas.

🔸USP – tai ne tik svetainės puslapis, tai tavo verslo koncepcijos ir kliento patirties dalis.

🔸Visa ši informacija aktuali ir tiems, kurie neturi savo verslo, tačiau parduoda kitų sukurtą produktą. Parduodant paslaugą, pas klientu turi žengti su įmonės USP.

❗️Net jei manai, kad negali įžvelgti savo USP, tai gali būti nepaprastas klientų aptarnavimas, 60 dienų pinigų grąžinimo garantija, ypatinga lojalumo programa ar nepaprasta išpakavimo patirtis.