FOMO - ką verta žinoti?
FOMO tikslas – sukelti poreikį skubiai nusipirkti.
FOMO – fear of missing out – tai skubos įsigyti sukūrimas klientui.
Ko siekia FOMO?
Dirbtinai sukuriamas jausmas, kad siūlomos prekės bus greitai išparduotos ir pirkėjas praras kažką vertingo. Arba pasiūlymas turi limituotą laiką, tad taip raginama imtis pirkimo proceso. Tikslas – sukelti poreikį skubiai nusipirkti.
Ar kada atkreipėte dėmesį į naujienlaiškių antraštes savo pašto dėžutėje? Pastaruoju metu prenumeruoju labai daug tam, kad matyčiau, kokios tendencijos, kokius sprendimus taiko kompanijos, pasisemčiau idėjų ir tyrinėčiau. Surinkau keletą FOMO pavyzdžių, kurie mirguliuoja jau laiško temoje. Įdomumo dėlei peržiūrėkite savo paštą, ar pastebite panašias tendencijas?
Kokios, dažniausiai naudojamos, FOMO strategijos?
1. Rodomas prekių likutis ir kaip taisyklė, ne didesnis nei 3 vienetai. Taip sukuriamas skubos jausmas, jog nenusipirkę prekės/paslaugos iš viso prarasite galimybę įsigyti.
2. Nurodomas pasiūlymo galiojimo laikas. Įvardijant akcijos laiką klientas raginamas pasinaudoti ja per nurodytą laikotarpi, taip neduodant galimybės apie tai galvoti neribotą terminą. Tai kviečia priimti sprendimą dabar.
3. Atgalinės datos skaičiavimas. Nurodomas terminas iki pasiūlymo paleidimo arba kaip minėta antrame punkte, iki pasiūlymo galiojimo pabaigos.
4. Dažnai naudojama influencerių. Pranešama, kad per kažkurį laiką paskelbs vertingą pasiūlymą, tačiau nenurodo kada. Jei tas pasiūlymas klientui įdomus, jis priverstas kasdien tikrinti sekamo žmogaus profilį, taip didindamas jo paskyros peržiūrų skaičių, įsitraukimo rodiklius ir skatinamas tampresnis ryšys su vartotoju. Keli payzdžiai:
FOMO gali būti sustiprinamas pridedant žinomų žmonių ar pirkėjų atsiliepimus, liaupsinančius jūsų produktą.
Tai kelios įžvalgos, kaip prekės ženklai mumis manipuliuoja ir kuo patys galite pasinaudoti, siekiant didesnio įsitraukimo ir pardavimų.


