Tekstai socialinėms medijoms

Socialinės medijos tapo ne tik informavimo bet ir galinga pardavimų ir prekės ženklų kūrimo platforma. Instagram, Facebook, Linkedin ir kiti socialinių medijų kanalų vartojimas tapo daugumos žmonių kasdienine higiena.

Soc. medija Lietuvoje

2021 metų vasaros duomenimis Lietuvoje turime 520 tūkst. Linkedin vartotojų, Instagram skaičiuoja 800 tūkst., tuo tarpu Facebook 1,8 mln. Ką jau kalbėti apie pasaulinį mastą. Net ir organiškas pasiekiamumas, nenaudojant mokamos reklamos, gali duoti teigiamą postūmį jūsų versle, tad belieka savo paskyroje rašyti ir dalintis aktualiu ir įdomiu turiniu.

Ilgi ar trumpi tekstai gali papildyti jūsų bendruomenės žinias ir taip sukurti vertę. Jei vartotojas mano, kad jūsų kuriamas turinys medijose yra vertas dėmesio, jis įsitrauks: komentuos, dalinsis ir galiausiai taps jūsų klientu.

Reikšmingai didėjantys kompanijų skiriami rinkodaros biudžetai socialiniams tinklams diktuoja tendenciją, jog artimiausiu laiku tai bus karšta pardavimų zona, tad nepavėluokite ir jau dabar burkite savo auditoriją!

Tekstų rašymas socialinėms medijoms, Raminta Rusinaitė
Tekstų rašymas socialinėms medijoms, Raminta Rusinaitė

Taigi, kokia yra paveikių soc. medijų paslaptis?

Ingredientai net keli. Pirmiausia reikia rašyti ir dalintis turiniu nuolatos. Nuosekli ir pastovi komunikacija, atspindinti jūsų ilgalaikę prekės ženklo strategiją ir gali duoti itin pozityvių rezultatų. Antra, nagrinėjamos temos turi būti aktualios. Jei prekės ženklas užčiuopia problemą, su kuria susiduria klientas (o tai neišvengiamai įvyksta, jei padaromi namų darbai), turinys tampa itin aktualus. Nepamirškime, kad ilgi ar trumpi tekstai turi būti paveikūs, parduodantys ir įtraukiantys. Trečia, socialiniai tinklai versle tampa sėkmingi, jei paskatiname bendruomenę įsitraukti į diskusiją, klausiame nuomonės ir dalijamės užkulisiais.

Kaip vyksta bendradarbiavimas?

Pirmiausia aptariame būsimas temas (jas rašyti ir pateikti gali klientas, tačiau aš mielai prisidedu su savo idėjomis) ir įrašų dažnumą. Geriausia, jei socialiniai tinklai versle išnaudojami įvairiomis formomis – video formatu, ilgais ir trumpais įrašais, karuselėmis bei „story“ formatu. Kiekvienam iš šių turinio vienetų tekstų kūrėjas gali paruošti turinį talpinamą prie vizualo, todėl aptariamas artimiausių 2-8 įrašų planas. Galiausiai susitariamas teksto pateikimo dažnumas: visko mėnesio turinys iš karto, o galbūt dalimis, kas 1-2 savaites. Ir viskas, pradedame darbus.

Ir viskas, pradedame darbus. Socialiniai tinklai tapo neatskiriama mūsų kasdienybės dalimi, todėl verslas randa vis daugiau būtų pasinaudoti šiuo nauju žmonių įpročiu. Turinio gausoje lengva pasimesti, todėl visuomet siūlau savo klientams išsiskirti kokybišku ir aktualijas atliepiančiu tekstu. Kurkime įdomų ir įtraukiantį turinį, kuris būtų vertingas jūsų klientams.

*Tekstus galiu rašyti lietuvių ir anglų kalba.

„Raminta- labai kūrybiška, greitai pagauna esmę ir kuria puikius tekstus: soc. medijų komunikacijai. Puikiai rašo anglų kalba. Lengva komunikuoti, užduotis atlieka greitai ir kokybiškai. Rekomenduoju!“

- Ana Slaveckė, Magnus Logistics

„Be galo patenkinta Ramintos paslaugomis, ji tiesiog skaito mano mintys, sutaupau labai daug laiko turėdama ją !!! Drąsiai kreipkitės 10 balu ! 😊„

- Alina Kaliman

Klientų atsiliepimai