Naujienlaiškio teksto ilgis vis dar kelia klausimų?

3 naujienlaiškių tipai

raminta.rusinaite

5/17/20221 min skaitymo

Aš iš tų, kuriems patinka stebėti, kas vyksta įvairiose rinkose, todėl esu užsiprenumeravusi nepaprastai daug naujienlaiškių. Ar juos visus skaitau? Oj ne, tačiau kasdien pasirenku atidaryti bent keletą. Stebiu antraštes ir turinį. Vienas iš klausimų, į kurį gilinausi yra: kokio ilgio naujienlaiškius rašyti? Juos skirstau į tris kategorijas: tiesioginio pardavimo, naudos/vertės ir mišrų. Apie tai jau esu kalbėjusi, bet trumpai pasikartosiu:

Tiesioginio pardavimo – juose nėra teksto, tik paveikslėliai su nuorodomis į produktus ar nuolaidas (1 nuotrauka).

Naudos – tokie naujienlaiškiai labai išsamūs ir „sklidini“ informacijos (2 nuotrauka).

Mišrūs – pateikia nedaug teksto, tačiau dažniausiai dalinasi konkrečiais patarimais, pasirinkta tema ir viską aiškiai iliustruodami (3 nuotrauka).

Atkeliavome ir iki atsakymo į klausimą – tai kokio ilgio naujienlaiškį rašyti?

Tai priklauso nuo jūsų auditorijos ir strategijos. Kai kurių produktų, kaip pavyzdžiui drabužių pardavėjai renkasi pirmo tipo naujienlaiškius, tad teksto ten nėra, bet jei jūs rašote naudos kupinus laiškus klientams, čia teksto bus į valias.

Naujienlaiškiai gali siekti ir kone 300-500 žodžių. Aš siūlau eksperimentuoti. Pažinkite auditoriją. Siųskite skirtingus naujienlaiškius ir stebėkite, kurie labiausiai patenkina jūsų prenumeratorių poreikius! O galiausiai, jei manote, kad ilgas tekstas vargins jūsų skaitytojus, visuomet galite pasidalinti nuorodomis į pilną įžvalgų nuorodą tiems, kurie nori susipažinti su išsamia informacija.

Kokie naujienlaiškiai patinka jums: trumpi su nuolaidos kodais ar išsamūs ir kupini informacijos?