CTA - kaip pakviesti klientus veikti?
CTA – skaitytojo kvietimo veikti subtilybės. Kaip tai daryti subtiliai?
Kas gali suveikti siekiant motyvuoti klientą atlikti jūsų norimą veiksmą? Keletas patarimų svetainių CTA (call to action).
„Skubos“ kūrimas (vadinamasis FOMO metodas) – pirkite dabar, ribotas kiekis, liko tik ir t.t.
Psichologijos aspektu skubos kūrimas yra paveiki priemonė ...
... tačiau vis labiau girdžiu kalbant, jog žmonės ieško tikslinių sprendimų, o ne greitų nuolaidų. Ilgainiui įgauname imunitetą manipuliacijoms.
Šio tipo CTA vis dar veikia, tačiau skaitytojai darosi gudresni, tokie turi būti ir kūrėjai.
Atvirkštinė psichologija – puikus pavyzdys - mano antivirusinė sistema. Gavau pranešimą, kad baigiasi jos galiojimas ir iššoka du pasirinkimai „apsaugoti kompiuterį“ (automaiškai vedant į antivirusinės pratęsimą) ir „prisiimu riziką“. Psichologiškai visada norisi saugaus varianto.
Personalizuoti CTA – suasmeninimas, tai ne tik vardo paminėjimas, bet kartais tai faktų, susijusių su skaitytojų identifikavimas. Pavyzdžiui aš dairausi sporto vietų Žvėryne, Vilniuje, tad CTA „sportuok Žvėryne“ mane labai motyvuotų.
CTA mygtuko vizualizacija- labai svaru, kad CTA mygtukas būtų spalviškai išsiskiriantis, kontrastingas ir aiškiai matomas.
Mobili versija – visada patikrinkite kaip jūsų CTA mygtukas atrodo ant mobilios versijos, ar atitinką tikslinę teksto vietą.
A/B testavimas – jei biudžetas leidžia, testuokite paleisdami kelias CTA versijas ir vėliau pasirinkite tą, kuri geriausiai pritraukia skaitytojus.
Mano siūlymas - testuoti įvairius metodus. Auditorijos dažnai yra skirtingos, todėl skirtingi ir jų įpročiai bei pomėgiai renkantis. Ilgainiui atrasite tinkamiausią CTA komunikacijos metodą jūsų pirkėjams ir sekėjams.